Vrátenie a reklamácia

VRÁTENIE TOVARU CEZ PACKETU

1. V balíku nájdete formulár pre vrátenie tovaru.

2. Vyplňte formulár pre vrátenie priložený k zásielke alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy.

3. Tovar zabaľte spoločne s formulárom .

4. Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, zaneste do ľubovoľnej pobočky Packety. Ich zoznam nájdete na stránke Packety v sekcii pobočky.

5. Obsluhe prevádzky nahláste 8 miestny vratkový kód nášho e-shopu 95846926. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne kuriér Packety a odvezie ju k nám.

6. Tovar nie je možné vrátiť cez Z-BOX, využite prosím ľubovoľnú pobočku.

7. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu objednávky@heri.sk.

8. Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.

9. Formulár pre vrátenie tovaru na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie.


ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY

1. Môžete vrátiť tovar klasickým spôsobom a odoslať zásielku na vlastné náklady. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru priložený k zásielke.

2. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.

3. Zákazník zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami heri.sk a právnymi predpismi.

4. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Alebo ho odošlite ľubovoľnou kuriérskou službou. Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.

5. Tovar odošlite na adresu: MATINO s.r.o., Jarky 419, Mníchová Lehota, 913 21. Do poznámky uveďte "vrátenie".

6. Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.

7. Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.

8. Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.

9. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

10. Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.

11. Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.

12. Formulár pre vrátenie tovaru na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie.


REKLAMÁCIA

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

1. Reklamačný formulár si stiahnite.
Reklamačný formulár na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie (úplne dole).

2. Vytlačte ho a dôkladne vyplňte.

3. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

4. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

5. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

MATINO s.r.o

Jarky 419

Mníchová Lehota

913 21

s poznámkou "REKLAMÁCIA"

6. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Alebo ho odošlite ľubovoľnou kuriérskou službou. Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.

7. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

8. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

PAMÄTAJTE:
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík na adresu. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

PLATFORMA RSO
Ak si tovar zakúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009 / ES.

Platforma RSO je interaktívnym nástrojom, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie, prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.

Formuláre na stiahnutie

1. Formulár vrátenie tovaru

2. Reklamačný formulár

Pri objednávke nad 69.90 € máš dopravu zadarmo.

Doprava zadarmo

Pri objednávke nad 69.90 € máš dopravu zadarmo.

Všetky produkty na sklade odosielame okamžite.

Odoslanie do 24 hodín

Všetky produkty na sklade odosielame okamžite.

Nesadla ti veľkosť? Bez problémov ti ju vymeníme!

Bezproblémové vrátenie tovaru

Nesadla ti veľkosť? Bez problémov ti ju vymeníme!

Novinky

Mám záujem dostávať novinky mailom.