Vrátenie a reklamácia
VRÁTENIE TOVARU CEZ PACKETU
1. V balíku nájdete formulár pre vrátenie tovaru.
2. Vyplňte formulár pre vrátenie priložený k zásielke alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy.
3. Tovar zabaľte spoločne s formulárom .
4. Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, zaneste do ľubovoľnej pobočky Packety. Ich zoznam nájdete na stránke Packety v sekcii pobočky.
5. Obsluhe prevádzky nahláste 8 miestny vratkový kód nášho e-shopu 95846926. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne kuriér Packety a odvezie ju k nám.
6. Tovar nie je možné vrátiť cez Z-BOX, využite prosím ľubovoľnú pobočku.
7. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu objednávky@heri.sk.
8. Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.
9. Formulár pre vrátenie tovaru na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie.
ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY
1. Môžete vrátiť tovar klasickým spôsobom a odoslať zásielku na vlastné náklady. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru priložený k zásielke.
2. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.
3. Zákazník zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami heri.sk a právnymi predpismi.
4. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Alebo ho odošlite ľubovoľnou kuriérskou službou. Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
5. Tovar odošlite na adresu: MATINO s.r.o., Jarky 419, Mníchová Lehota, 913 21. Do poznámky uveďte "vrátenie".
6. Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.
7. Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi.
8. Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
9. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.
10. Vzhľadom k bezpečnosti zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
11. Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.
12. Formulár pre vrátenie tovaru na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie.
REKLAMÁCIA
Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?
1. Reklamačný formulár si stiahnite.
Reklamačný formulár na stiahnutie vo formáte PDF nájdete nižšie (úplne dole).
2. Vytlačte ho a dôkladne vyplňte.
3. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.
4. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
5. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
MATINO s.r.o
Jarky 419
Mníchová Lehota
913 21
s poznámkou "REKLAMÁCIA"
6. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Alebo ho odošlite ľubovoľnou kuriérskou službou. Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
7. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
8. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
PAMÄTAJTE:
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík na adresu. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.
PLATFORMA RSO
Ak si tovar zakúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009 / ES.
Platforma RSO je interaktívnym nástrojom, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie, prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.